onsdag den 3. august 2016

OSH-kort...



Jeg har længe flyttet rundt med dette papir. =0)
Det stammer fra en blok, jeg har købt for MEGET længe siden.
Det lykkedes mig af få delt et ark, så der kunne blive 3 kort ud af hvert ark papir.
Med lidt karton bagved og lidt pynt og bling, der matchede synes jeg egentlig, at de blev ret søde.
Det blev så til et par håndfulde uden tekst...

Fy for Søren et vejr det har været her i dag... og himlen er stadig SORT....

God aften - alligevel...

SES,
Margit

3 kommentarer:

Heidi sagde ...

Rigtig søde og dejlige farver, kort uden tekst er ofte søgt men syntes selv det svært ikke at sætte tekst på 😉

Charlie sagde ...

Det fik du da fikset fint. Kender godt det papir. =0)

Unknown sagde ...

Fine kort. Dejlige douce farver.
Nu bliver det snart godt vejr i DK. Vi ankommer den 17 augusr og tager SOLEN med.
Jeg glæder mig meget til at komme op til et grønt DK, her er alt afsvedet. Man kan jo ikke få det hele.Knus og hils gemalen AM

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...