fredag den 2. december 2016

Juleblog 2. december

 
 
 



Så er vi i gang med juleblog - jeg håber, der er flere, der er med??
 
I dag er det min gamle julekaktus der får æren af at være i centrum.
Den er mere end 10 år gammel - og kommer trofast omk. 1. december hvert eneste år. :)
 
I går havde vi besøg af mellemste søn. Han og familien skal for første gang holde jul, så de skulle lige have et kig i vores julekasser for at se om der er noget de vil låne/"arve".
Det bliver altså hyggeligt at holde jul sammen med Sofie og Egon. Vi glæder os.
 
Håber du får en dejlig dag.
 
SES,
Margit

6 kommentarer:

Dorthe sagde ...

Jeps... jeg er med :) Jeg har lavet en liste over julebloggere på Scrapsisters FB side - og på min egen blog.

Hvor er din kaktus super flot med alle de blomster!

Sivsko sagde ...

flot julekaktus:) - skønt at følge med i december :)

Mio sagde ...

Sikke en flot julekaktus wow: )
Så dejligt at du igen i år er med på juleblogning, glæder mig til at følge dig
Glædelig 2 december

Charlie sagde ...

Hvor hyggeligt med den julekaktus - her er det en hvid azalea der er sejlivet og glæder igen i år. =0) Knus

Lone Thyme Ørnstrup sagde ...

Sikke en flot julekaktus - lige som flere af dem, min Mormor havde og som min søster har arvet. God til at bringe minder frem fra "de gode gamle dag".
Det er altid rart at have noget med hjemmefra, når man selv holder jul - og det er jo en skøn tanke, når tingene kan gå i arv og dermed fortsætte uden at tænke på mode og trends

Heidi sagde ...

En rigtig flot julekaktus. Hvor er det skønt, som sådan et billede bringer positive minder med sig.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...